سوالات متداول
🛍️ سوالات متداول گراهامبل استور
۱. چطور از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
از طریق بخش پروفایل → سفارشات من در سایت میتوانید وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.
همچنین از طریق پیام در واتساپ یا پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری میتوانید وضعیت سفارش را پیگیری کنید.
۲. سفارش من هنوز ارسال نشده، چطور پیگیری کنم؟
کد رهگیری مرسوله پس از ارسال برای شما پیامک میشود.
در صورت تأخیر در دریافت کد رهگیری، از طریق پشتیبانی واتساپ یا تماس با شماره درجشده در سایت موضوع را اطلاع دهید.
۳. چطور میتوانم سفارش را لغو کنم؟
در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی گراهامبل استور درخواست لغو ثبت کنید.
۴. آیا امکان تعویض یا بازگشت کالا وجود دارد؟
بله، در گراهامبل استور رضایت شما اولویت ماست.در صورت مغایرت کالا با سفارش ثبتشده، امکان بازگشت یا تعویض وجود دارد.
توجه داشته باشید که کالا باید پلمپ و در شرایط اولیه خود باشد و تا ۷ روز پس از دریافت امکان ثبت درخواست وجود دارد.
برای ثبت درخواست بازگشت، با پشتیبانی گراهامبل استور در ارتباط باشید.
۵. زمان ارسال سفارش چقدر است؟
سفارشها معمولاً در همان روز کاری پردازش و ارسال میشوند.
مدت زمان تحویل بسته بسته به شهر مقصد بین ۱ تا ۳ روز کاری متغیر است.
ارسال سریع و قیمت مناسب فقط در گراهامبل استور خریداری کنید و لذت ببرید!